måndag 23 november 2009

Skolan


Tjena var ett tag sen.

Skolan har ju varit igång och jag har tappat intresset för bloggen.
Började på BF programet gick där i två dagar innan jag bytte till teknik.
Gick teknik i en månad ungefär och kom på att det inte var det jag ville gå.
Så nu går jag Media programet på LBS i Borås som är ett otroligt program.

Efter skolan hade jag tänkt att vara ute och kolla världen och extra knäcka lite.
Sen har jag plannerat att plugga vidare till ljudtekniker eller webbmaster.

I dagens läge så har jag fått en rätt okej dygnsrytm då jag fått en ny sömntablett (circadin)
Som egentligen är till för 18+ men jag har rätt grov insomnia.
Så på sömn fronten har jag fått det mycket enklare.

Idag har jag varit och vittnat för en kompis.
Var väll rätt okej kände att det gick perfekt och jag höll mig till sanningen.
Dock var advokaten en dryg jäkel som skulle pressa en men det är ju endå hans jobb så man får ha litte förståelse.
Skönt att ha det fixat iaf.

P.S
Var väldigt trött när jag skrev det här så kommer återkommer imorron om rättegången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar