onsdag 25 februari 2009

Utjatat ämnen



Jo jag vet att det här är ett ämne jag älskar.
dadadada EMOS.
Fast detta ska handla om andra saker än mainstream horer.

Det ska handla om folk som jämt klagar på andra för dom som mig inte tycker om emos och faktiskt står för vad man tycker och tänker och inte smyger omkring och snackar skit istället.

Som vissa säger åt mig att inte snacka skit om emos för man får ju se ut som man vill.
Och ja det vet jag väll men jag får väll ta mig fan klaga eller?
Svaret på det är såklart nej det får du inte lilla Max det är fel.
Men senare klagar samma person över att jag snusar.
Det finns ett perfekt ord för sådana personer HYCKLARE!
Det är okej att klä sig som man vill men snusa det är ajabaja..
Snus är bevisat att det inte är lika skadligt som ciggaretter då snus bara inehåller vatten,nikotin fuktighets bevarande medel och 5 andra grejer.
Medans Ciggareter inhåller Tjära som spöar alla grejer i snus på skadlighets nivån.

Om man också är läskunning som inte alla verkar vara står det 'Denna tobaksvara kan skada din hälsa'! Läs det om och om igen så kanske ni fattar.
Medans det finns hur många som helst olika sorters varningar.

Så sluta gnälla så mycket på folk som snusar och tänk ett jävla tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar